Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Rebecca - 30 mars 2010 17:22

Eftersom jag klantade till mig och gjorde en dum sak så stannar jag hemma. Antingen tar jag en cykeltur, kanske pantar. Eller så klär jag på mig mjukisbyxor och en stor tröja och chillar på balkongen. Börjar bli trött på att jag alltid ändrar mig när vi har bestämt saker, men det är väl en av mina egenskaper. Jaja. What to do? Nothing.


      Bilder från sommaren 2009.




Av Rebecca - 30 mars 2010 13:07


Kände att jag behövde dela med mig, hihi. Nu har mamma åkt till doktorn. När hon kommer hem igen ska vi packa för gymmet och sen åka iväg. Kommer bli så himla skönt att träna. Något mindre skönt är att mörka moln börjar hopa sig på himlen just nu, i denna stund. Och jag som tänkte gå ut alldeles snart och lyssna på vårig musik och tugga tuggisar. Blir inte av då, om det ska vara sånt väder. Jaja. Nu ska jag fortsätta lyssna på Pacific! och välja kläder. Sitter nämligen fortfarande i sovtröja och pyjamas byxor. Fniss fniss. Puss

Av Rebecca - 30 mars 2010 11:11

Gooooood morgon! Ehehe. Jag vaknade vid nio och gick till mamma och gosade en stund. Sen gick vi upp, gjorde toast och drack kaffe i stora muggar medan vi läste Aftonbladet. Vädret är fint. Idag ska jag och mamma åka till gymmet och svettas lite(mycket för min del). Jag ska verkligen komma igång nu. Och tänka klokt också. För jag vet ju vad som är rätt och fel, farligt och inte. Vältränad. Ja. Åker med en buss vid 3, så möter jag upp mamma. Förövrigt så måste jag be mamma om pengar på mobilen. Smsar så himla mycket, fniss. Fast det var nog värre förut, då man bara skrev "vad gör du?" sms hela tiden. Nu är det mer långa sms, så alltså mycket för pengarna. Hehehe. Jag tänker alltför mycket.


Ludde är korthårig nu. Hihi, han är så himla söt! Mamma klippte honom i två timmar igår. Det var så mycket hår så man kunde nästan fylla kuddar med det. Haha, fräscht. Men varför inte egentligen? Då kan man skona dom stackars gåsarna som blir plockade levande. Fy fan. Iaf, kanske ska fota honom, men han rör sig hela tiden så det är svårt för det mesta. Måste nog också klippa lite toppar och så, frisören som klippte mig för en månad sedan sa att jag behöver det. Så det kan jag nog fixa efter lovet isåfall. Hihi. Snön har smält bort på uteplatsen nästan. Åh, det är så skönt med vår. Solen, fåglarna, blommorna under den resterande snön. Underbart. Jag vill tro att saker ska fixa sig på riktigt nu. Jag klarar mig bra, precis som jag är.


chopchopchopnsnsns hej


Presentation


En blond tös som tänker alldeles för mycket på livet.(typ)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards