Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Rebecca - 13 mars 2010 20:15

             

Don’t look back into the sun
Now you know that the time is come


And they said it would never come for you (oh oh oh oh)
Oh my friend you haven’t changed You're looking rough and living strange


And I know you got a taste for it too (oh oh oh)

Av Rebecca - 13 mars 2010 19:39

spotify:user:godisponny:playlist:6J0bMXI7uanWgSu98Ycidg


Min alldeles egna playlist, wihooo!

Av Rebecca - 13 mars 2010 15:54

Nu sitter jag och väntar på att gästerna ska komma hit. 15 killar i arton till tjugo års åldern. Intressant. Mamma stressar med maten och dukningen, fick krama om henne och säga fina ord så hon lugnade sig. Min frukost blev glass med kolasås. Och jag som hade bestämt mig att dra ner på godis och sånt. Ville gymma nu i helgen, men mamma sa att hon ville ta det lugnt. Och eftersom jag är under sexton kan jag inte gå till gymmet själv.


Fyller femton om fyra månader. I maj åker jag och bästis till Frankrike, 19-21 maj. Iiiih.

Av Rebecca - 13 mars 2010 12:02

Vaknade nyss. Mamma och Peter är iväg och handlar inför middagen. Jag borde kanske städa och skölja av ansiktet eller något. Bästis är sjuk fortfarande, men jag läste på hennes bdb igår att hon ändå ska träffa några kompisar. Det får mig att känna mig väldigt ensam. Jag borde kanske börja ta egna intiativ ibland, ringa eller smsa någon. Men det känns så otryggt, och ett nej skulle göra mig ledsen. Förra året gick tiden långsamt, och nu hinner jag knappt med. Det är en månad sedan "incidenten" med mina ex kompisar i klassen. Jag undrar ibland om dom tänker på mig, undrar hur JAG mår. Läser fortfarande deras bloggar ibland.


Något fint är i alla fall vädret, woho. Det är soligt och fåglarna kvittrar överallt. Jag undrar om Frankrike resan blir av med bästis, vi har inte pratat om det på ett tag. Blir lite orolig, men kanske i onödan. (hoppas jag) Det skulle vara bäst att åka till Nice med henne. Fast då måste ju skolan fixa sig, och som läget är nu, hänger vi fortfarande helt ovetandes om den saken. Det känns inte bra. Jag vill ju visa alla att jag kan mer än att gråta och bråka, sova och vara ledsen. Det bara måste gå.


Men nu ska jag ner. Funderade igår om jag ska fixa en header, så det kanske blir av. Den som jag hade förut har jag tröttnat på, haha. Gjorde den här bloggen 07-07-2009. Ett helt år sedan.


Frukost nu.


 


Bilder från januari.




And I know I won't admit it
And I don't want to say it
But I still look for you in the park


On my way home each day
And no, I won't admit it
Not even to my friends

They think I'm doing well
And I even lie to myself  
 


Presentation


En blond tös som tänker alldeles för mycket på livet.(typ)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards