Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Rebecca - 19 mars 2010 15:18

Dagen hittills:


11:20: vakna, äta fyra mackor, dricka oboy och titta på miami ink på tv

12:00: äta restglassen från igårkväll, mindre än en dl kvar så inte mycket alltså

12:34: gå upp på rummet, skölja håret, torka det. sätta på ansiktsmask (mmmmm <3)

13: 00: ligga och läsa Låt den rätte komma in (HATA mobbarna!)

14:00: sätta sig vid datorn, lägga in massor av musik i ipoden woho!

15:00: läsa bloggar

15:21 : (nu) eh, jag vet inte.


Stannade hemma igår från jobbet, mådde konstigt och kändes som om jag skulle spy precis hela tiden. Men efter några alvedoner kunde jag ändå sätta mig vid middagsbordet med resten av familjen och käka glass, diskutera orättvisor i världen och sånt. Precis som vanligt. Mamma åkte iväg för en liten stund sedan, hennes kompis från Ungern ska hit och hälsa på och ikväll ska dom leda nån dansgrupp. Hehe. Och Eleas föräldrar skulle typ också vara med, så jag, Elea och Lin ska sitta här och käka chips, dricka läsk och kanske kolla film. Känns mysigt faktiskt. Nu funderar jag på om jag kanske borde ta mig ut i friska luften och sträcka på benen. Vill inte tjocka mig mer här nu vavavavava :C Och jo ja, jag stannade hemma idag också förstås, jag börjar ju tio och vaknade 11. Hehe.


Men nu ska jag sticka en stund (ingen aning om vad det är för nåt) och sen ta ut Ludde.


Och ja juste, idag ser jag ut lite såhär:

 

Och så lyssnar jag lite på det här:




Ciao

Presentation


En blond tös som tänker alldeles för mycket på livet.(typ)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards