Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Rebecca - 12 mars 2010 18:50

Ja hej hej. Det är ingen ide att skriva om dagen, för jag kommer ändå skriva lika krångligt som för en stund sedan. Dagen har varit okej. Åkte med mamma och hade möte med Lina(psykologen som håller i utredningen). Pratade lite, svarade på frågor, gjorde test. Och innan åt jag en hel pizza, mums. Nu lyssnar jag på musik och vill hoppa i duschen och sen myskläder. Mamma köpte nya mjukisar (SKIT FULT ORD!) och en skogshuggar skjorta till mig. Det gillas! Jag ska ha på mig den imorgon då Daniels kompisar kommer över på middag, och sen ska jag rita skägg med kajal och säga att jag heter Ragge. Eller kanske Herbert? För det är ett sånt fint namn. Jag VET att han kommer att uppskatta det. Men nä.


NU SKA JAG DUSCHA!


Hewrrooo.


 

When I was young, lying in the grass
I felt so safe in a warming bath of sunlight, of sunlight


Vast open sky could do no harm

I can embrace the weather's arms


In sunlight, In sunlight

In sunlight, In sunlight




Presentation


En blond tös som tänker alldeles för mycket på livet.(typ)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards