Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Rebecca - 16 mars 2010 20:00

Hej hallå. Nu är det kväll och jag är nyduschad för ett tag sedan och har flätor i håret. Mitt hår brukade vara lockigt som attan, men efter ett antal blekningar och färgningar är det nu helt platt. Jag hoppas på drömsvallet till imorgon! Hm. Idag tog jag med mig kameran till dagiset, så jag ska lägga upp lite bilder här. Enjoy;


  Dixie (slappis)

  Igor (sömntutan)

  Herman (snutte)

  Kitty (älskling)

  Märtis fjärtis   Flippan! :*   Bionda (skäller, ylar, är bara divig)   Dålig bild men Hedvig ville inte vara still så jaja.

  HAHAHAHA SPARTAAAAA!! (ja jag är bäst men jag skrattade i en evighet åt denna bild)   Blinka (lillen) pussar Flippan.   Happy till vänster och Bella till höger.   Kanto. Konstig hund det där.

  Sixten! :D

  Millan   Doris hihihi.   PIXI! Han är fin.   Ester pester   Oooooch Kasper. Attention whore och allt det där. Charmen sitter ju kvar.


Nu ska jag lägga mig och sticka en stund (det där lät så wierd). Imorgon är det onsdag och jag hoppas på en toppendag. Veckan har gått FORT! Wow wow wow.


Poss


Presentation


En blond tös som tänker alldeles för mycket på livet.(typ)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards