Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Rebecca - 29 mars 2010 20:58

Idag har varit så segt. Har städat rummet sådär jättenoga också. Dammat, torkat fönstret, dammsugit. Tänkte svabba också men där tog orken slut. Jag vet inte riktigt vad jag känner just nu. Egentligen tycker jag inte att jag förtjänar något alls.  Och igår kröp det sådär otroligt mycket i skinnet. Pulsen kändes skyhög och jag skakade smått.  Jag var nära på att göra något riktigt riktigt dumt. Men som tur var hade jag förstånd, och det blev en lugn natt.


Imorgon ska jag och mamma hämta pass. Mamma berättade att biljetterna är fixade! Blev så himla glad. På onsdag är det bup vid klockan nio. Känner på mig att det kommer bli tungt. Min psykolog ringde idag och frågade hur jag mådde och så, frågade om skolan och om natten på akuten. Han är bra. Efter bup ska jag och mamma i allafall åka till gymmet. Mamma ska leda jympa senare på dagen så då har vi flera timmar på oss att träna. Jag ska basta efteråt.


Nu lyssnar jag på bon iver - skinny love och är sjukt mätt. Var nere nyss och åt middag. Laxnågonting och potatis. Smakade skumt. David och Daniel diskuterade något och jag hängde inte med. När dom gick så kom Peters son och dom började diskutera fysik och matte och sånt komplicerat. Då gick jag upp hit. Orkar inte sitta där som ett fån. Mamma är påväg hem nu. Hon har varit och jympat själv. Tyvärr så kommer vi inte åka till Budapest, mamma tittade biljetter och det var utsålt. Biljetterna som fanns kostade 4000 och så behövde man mellanlanda. Så nej. Men sen blir ju Frankrike resan av, och det är nog det bästa just nu. Jag och bästis i Frankrike. Bäst.


Presentation


En blond tös som tänker alldeles för mycket på livet.(typ)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards